تهران و کرج
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر

طراحی بسته بندی

نمونه کارهای طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی جعبه، طراحی بسته بندی کارتن، طراحی بسته بندی ظروف پیل و پک، طراحی بسته بندی لفاف

نمونه کارهای طراحی جعبه مقوایی

نمونه کارهای طراحی لفاف (سلفون مواد غذایی)

نمونه کارهای طراحی کارتن (کارتن لمینتی و قهوه ای)

نمونه کارهای طراحی بسته بندی لیبل و ظروف

فروش آنلاین طرح جعبه و لفاف دستمال کاغذی

طرح جعبه دستمال کاغذی 200 برگ، 300 برگ، لفاف، رول و جیبی
خرید به صورت اختصاصی است و بعد از خرید طرح شما از سامانه حذف خواهد شد

آیا مطمئن هستید که بسته بندی شما حامل پیام درستی میباشد؟

گرافیک طراحی بسته بندی

مشتریان هدف شما چه کسانی هستند و شما دارید به آنها چه چیزی را می فروشید و چه چیزی برای آنها جذاب است. بسته بندی یک جلوه بصری از آنچه در داخل است است، بنابراین از گرافیک مناسب با کار استفاده کنید. به عنوان مثال، محصولات کودکان بسیار متفاوت تر از محصولات لوازم الکترونیکی پیشرفته هستند.

عبارت های روی بسته بندی طراحی شما باید به مشتریان احتمالی بگوید که آن محصول چیست و چرا می خواهند آن را بخرند. وظیفه شما این است که آن را ساده نگه دارید. بسته را بی جهت با متن های زیاد و یا طرح های غیر ضروری خیلی شلوغ نکنید. یادتان باشد که شما به تنها چند ثانیه برای جلب توجه مشتریان زمان دارید پس بیخود آنها را هدر ندهید!

شما می خواهید که بسته بندی شما چشم نواز  و زیبا باشد اما شیک یا زرق و برق دار نباشد. یادتان باشد که رنگ ها باید مکمل و تقویت کننده محصول باشند، نه اینکه با آن مبارزه کنند (محصول و پیام شما را در خود غرق کنند) یا تضاد داشته باشند. حروفی را انتخاب کنید که متمایز باشد اما همیشه خوانا و فهم آن ساده باشد و با برند مشتری نیز جور در بیاید. فکر کردن از قبل و برنامه ریزی گرافیکی را در نظر بگیرید که بتواند با چندین آیتم مختلف در یک خط تولید کار کند.

همیشه صادق باشید و به این فکر کنید که نباید مشتری را به صورت منفی سورپرایز کنید. آنچه در خارج از بسته نشان داده شده است باید با آنچه در داخلش است مطابقت داشته باشد، و اگر این طور نباشد مشتریان خود را از دست خواهید داد. (از دست دادن مشتری یعنی کاهش فروش و شکست محصول و شکست شما) مطمئناً می‌خواهید گرافیک جذاب باشد، اما باید بتوانید کالاها را تحویل دهید و با انتظارات خریداران خود هنگام باز کردن بسته، مطابقت داشته باشید. (همیشه سلایق تا حدی این تفاوت ها را هضم می کنند ولی اگر این فاصله زیاد باشد با دنیای مجازی امروزی خدا به دادتان برسد .)
باید بدانید که بسته بندی شما کجاها قرار است به فروش برود . در حالی که هدف اصلی بسته بندی شما ممکن است برجسته شدن در قفسه های فروشگاه باشد، ولی اگر قرار است بسته بندی شما به صورت آنلاین به فروش برسد باید به خوبی عکس بگیرید. طرح بسته بندی شما ممکن است در یک آگهی روزنامه یا مجله تکثیر شود. می‌توانید از عناصر طرح روی تابلوها و لباس‌های تبلیغاتی استفاده کنید. بسته‌بندی شما باید روی صفحه‌ نمایش کامپیوتر و دستگاه‌های تلفن همراه خوب به نظر برسد. طراحی با کاربردهای متعدد چیزی است که باعث موفقیت شما خواهد شد.
اگر بسته بندی رسالت خود را به همراه نداشته باشد، زیباترین طراح بسته بندی در جهان نیز کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

این هنر یک طراح بسته بندی است که چیزی را ارئه بدهد که باعث سهولت مصرف شده و کاملا کاربردی باشد. آبسته بندی را از نظر شکل، اندازه، عملکرد و مواد، کاربردی کنید. اطمینان حاصل کنید که بسته بندی بادوام، باز شدنش آسان و حمل و نقلش آسان است. اگر محصول شما سنگین است، دسته های حمل یا راه دیگری را در نظر بگیرید تا مصرف کننده بتواند خیلی راحت آن را جابجا کند. اگر این یک کالای گران‌قیمت باشد، باید بسته بندی آن از نظر کاربردی طوری باشد که حس خوبی را در مصرف‌کنندگان ایجاد کند.

بسته بندی باید کاربر پسند باشد. برای این کار می توان شیوه های مختلفی را به کار برد. مثلا باز کردن آن را آسان کنید و یا قبل از شروع طراحی بسته بندی، به نحوه استفاده از بسته بندی فکر کنید. اگر محصول شما می ریزد، باید بسته بندی شما طوری باشد که این عیب را بر طرف کند، مثلا میتوانید به بسته بندی دهانه بدهید. اگر مورد یکبار مصرف نیست، مطمئن شوید که بسته بندی به راحتی باز و بسته می شود. بطری وارونه سس کچاپ هاینز را دیده اید؟ یک نمونه کتاب درسی از بسته بندی محصول است که به خوبی طراحی شده است.

یکی از رازهای موفقیت در فروش محصول این است که مشتری را هوشمند در نظر بگیریم. دیگر زمان طراحی بسته بندی های بزرگ و خالی نیست. بسیاری از مصرف کنندگان به همین دلیل نسبت به برند مشتری دلسرد و زده می شوند. دیده شدن در شلف خیلی خوب است اما نه به بهای فریب مشتری.  بزرگتر همیشه بهتر نیست، بنابراین از لایه های اضافی کیسه، جعبه و پلاستیک صرف نظر کنید. باید بسته ای را طراحی کنید که از محصول بدون ضایعات بیش از حد محافظت کند.

ایمنی یکی از مهترین مسائل مورد توجه در بسته بندی است، به ویژه برای محصولات غذایی. سازمان غذا و دارو برای افزایش ایمنی و جلوگیری از اختلالات فیزیکی و شیمیایی، مقررات سختگیرانه ای برای بسته بندی وضع کرده است. محصول باید بسته بندی شود تا به خوبی مسیر خود را از تولید به مصرف کننده نهایی طی کند و تازه بماند. بسته بندی شما همچنین باید محصول شما را در طول حمل و نقل به فروشگاه ها و مصرف کنندگان دست نخورده نگه دارد.
گاهی خلاقیت بیش از حد یا بدون تفکر باعث دردسر است. جایی که یک طراح بسته بندی باید از حمل و نقل تا چیدمان در فروشگاه و حجم شلف و ... را در نظر بگیرد تا بتواند محصولی کاربردی طراحی کند.  هیچ گاه رضایت فروشنده را فدای خلاقیت نکنید چون اولین زنجیره فروش را بر علیه خود می کنید.

در گیلاس گالری اطمینان میدهیم که تمام این قوانین کاملا اعمال می شوند تا بتوانید از سرمایه گذاری خود بر روی بسته بندی محصولات خود، حداکثر استفاده را ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید!

سس کچاپ هاینز
بطری وارونه سس کچاپ هاینز را دیده اید؟ یک نمونه کتاب درسی از بسته بندی محصول است که به خوبی طراحی شده است.
طراحی فوق کاربردی و خلاقانه آدامس
یک بسته بندی فوق العاده دیگر با کلاس کار جهانی، جایی که خلاقیت در کنار تمام استانداردهای لازم برای بسته بندی در نهایت تبدیل به یک محصول جذاب و زیبا شده است